Alışveriş Listem 0

VIP Transfer

Rize VIP Transfer Hizmeti

Rize-Artvin – Batum – Gürcistan’a gerçekleştireceğiniz iş seyahatleri ve tatil planlarınız firmamız ile güvende. Havalimanına inişinizin ardından taksi veya dolmuş belirsizliğine son vererek, sizlere özel sunduğumuz transfer hizmeti ile en konforlu şekilde ağırlıyoruz. VİP araçlarımız veya grubunuza uygun sayıda turizm araçlarımız ile dilediğiniz noktaya transferinizi gerçekleştiriyoruz.

Rize’nin Doğal Güzellikleri

Rize, doğal cennet görüntüsü, akarsuları, dereleri ve sizi büyüleyecek lezzetleri ile sizi bekliyor. Rize Artvin Havalimanı ile Sarp Sınır Kapısı arasında konforla seyahat edebilir, Karadeniz turlarınızı keyifli hale getirebilirsiniz. Her mevsim Karadeniz’i yaşamanız için sizlere fırsatlar sunuyoruz.

Ulaşım ve Tatil Planlama

Tatil planlamanızı yaparken Trabzon Havalimanı veya Rize-Artvin Havalimanına uçuşunuzu planlayın. Sizleri dilediğiniz hava limanından alarak tatil planınıza göre en konforlu şekilde gideceğiniz yere ulaştırıyoruz. Muhteşem bir tatil için Ayder Yaylası, Uzungöl veya diğer yaylalar, ya da Sarp Sınır Kapısı ve Batum macerası. Tatilinizi planladıktan sonra, sağlıklı ve konforlu ulaşımınız için profesyonel kadromuzla hazırız.

Rize VIP Transfer: 0549 512 53 53

Sahil Turizm olarak profesyonel şoförlerimiz eşliğinde yurt dışı seyahatlerinizde sizi rahat ettiriyor ve yolculuğunuzu keyifli hale getiriyoruz. İşlerinizi kolaylaştırmak için Batum’a transfer ve otel rehber hizmeti sunuyoruz. Rize Artvin Havalimanı, Gürcistan’a yakınlığı ile yurt dışı maceranıza açılan en yakın kapıdır.

Transfer Hizmetlerimiz

Transfer personellerimiz, uçuş saatlerinize göre oluşabilecek saat değişikliklerinde transfer saatinizi düzenlemektedir. Transfer araçlarımız, kişi sayısına ve gidilecek yerin arazi yol durumuna göre değişebilir. Tek yön transfer fiyatımız grup fiyatıdır. Hopa Sarp Sınır Kapısı – Rize Havalimanı çift yön karşılıklı transfer hizmeti de satın alınabilir.

Konforlu Seyahat

Hızlı ve konforlu bir seyahat için klimalı araçlarımız ile Rize Havalimanı Sarp Sınır Kapısı transfer hizmetimizi deneyimlemenizi tavsiye ediyoruz. Misafir memnuniyeti anlayışı ile çalışan Sahil Turizm Transfer ekibi, 7/24 sizinle iletişim kurmaya hazır.